top of page

פורטל ידע

אלי פרנק נבחר לתפקיד יו"ר לשכת טכנולוגיות המידע בישראל


אריה עמית שכיהן כיו"ר הלשכה בשלוש השנים האחרונות, הודיע לחברי נשיאות הלשכה בשבוע שעבר, שעם השלמת השנה השלישית בתפקיד, ועם תחושת סיפוק של יציאת הלשכה לדרך חדשה שהוביל, הוא מבקש לסיים את תפקידו. לאור זאת, התכנסה אמש הנשיאות, ובחרה, בתהליך בחירות פנימי, את חבר הנשיאות אלי פרנק ליו"ר החדש. דוד בן טולילה ימשיך לכהן כסגן היו"ר, ויורם אלדר ממשיך, לכהן כמנכ"ל הלשכה.

אלי, מנכ"ל חברת הייעוץ FrankIT, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע בחברת בזק לשעבר, כשבעברו גם תפקידים של סמנכ"ל בחברות אמדוקס ונס טכנולוגיות, וקריירה צבאית במערך המחשוב של צה"ל אותה סיים כמפקד יחידות מחשב בדרגת אל"מ, פעיל בלשכה משנת 2006, ובמסגרת זו שימש לאורך השנים כחבר נשיאות, חבר הנהלה, יו"ר הועדה המקצועית, חבר ועדת הכספים ועוד.

עם היבחרו אמר פרנק: "בראש וראשונה, אני מבקש להודות לאריה עמית ולהביע את הערכתי העמוקה לפועלו רב השנים בלשכה, החל מחברות בנשיאות ובוועדה המקצועית, דרך הובלת כנסים ופעילויות ייחודיות רבות אחרות, ועד להובלת הלשכה כיו"ר בשלוש השנים האחרונות, עם גיבוש חזון, יעדים וכיוונים חדשים שמתממשים לנגד עינינו. להערכה זו שותפים כל חברי הנשיאות והנהלת הלשכה. אני לוקח על עצמי להוביל, ביתר שאת את המשך מימוש החזון, היעדים והמטרות שכנשיאות שמנו לעצמינו, תוך כך שכגוף תאב חיים ומאמין בחדשנות, נפעל לעדכון החזון, בהצבת יעדים חדשים ובגיבוש המטרות, ככל שיידרש במהלך הזמן ועל פי ההתפתחויות בשוק ובטכנולוגיה. לשכת טכנולוגיות המידע, עמותה מקצועית הפועלת כמלכ"ר, לקחה על עצמה להיות הבית של קהילת ההייטק בישראל, והיא נמצאת בתנופה וצמיחה למימוש החזון כשעשרות ארגונים ואלפי חברים כבר הצטרפו אליה, עם מרכזי מצוינות פעילים בתחומי תשתיות ה – IT, ביג דאטה ואנליטיקה, דיגיטל, יזמות וסטארט אפים, סייבר ועוד. נמשיך במלוא המרץ להרחיב את הפעילות ולהגדיל את הערך למשק כולו ולקהילת ההייטק בישראל."

עם סיום תפקידו אמר עמית: "לאחר שלוש שנות כהונה בתפקיד יו"ר הלשכה, אני מתבונן בסיפוק על הדרך שעשינו יחד עם החברים להפוך את הלשכה ל"בית" רלוונטי ובעל ערך לכל מקצועני ההייטק, זו הזדמנות להודות לכל החברים שהתנדבו ותרמו להצלחת המהלך, העבודה לא הסתיימה ואני מבקש לברך את מחליפי אלי פרנק ולאחל לו ולכל חברי הנשיאות וההנהלה הצלחה בהמשך ה"מסע". אני קורא לחברים ולחברות להצטרף, להתנדב, לתרום ולהנות מהערכים המוספים המקצועיים שהלשכה מספקת לחבריה

bottom of page