top of page

פורטל ידע

מינוי חדש: ניר מקובר מונה לתפקיד מוביל מרכז המצוינות BI, Big Data & Analytics בלשכה לטכנולוגיות


"הערך העסקי שאפשר להניב מניהול ושימוש נכון במידע הוא עצום. עם זאת, ארגונים רבים עדיין מתלבטים איך לנצל את הפוטנציאל בצורה מיטבית, באילו טכנולוגיות נכון להשקיע, אילו אנשים לגייס, אילו הכשרות לספק ואילו שינויים והתאמות צריך לבצע. המטרה של מרכז המצוינות שאני מוביל היא לקבוע סטנדרטים מקצועיים ולספק פלטפורמה אובייקטיבית שתאפשר לחברים בקהילה להכיר, להעשיר, ללמוד אחד מהשני, לשתף ולייעץ", לדברי מקובר.

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לפני מספר שבועות על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום ה- BI, Big Data & Analytics בראשותו של ניר מקובר. מקובר הינו מומחה לחדשנות ולמימוש אסטרטגיית מידע, בעל ניסיון של 20 שנה בהקמה ובניהול של יחידות BI & Analytics ומתמחה בניהול וביישום פרויקטיי מידע מורכבים.

מקובר בעל ניסיון מעשי במגוון רחב של תעשיות ונחשב לאחד האנשים המנוסים והמוכרים בתחומי ה- BI, ה- Big Data וה- Analytics בישראל. "יש לי פריבילגיה מיוחדת לעסוק במה שאני הכי אוהב ומרכז המצוינות זה עוד דרך להרחיב אופקים", מעיד מקובר על עצמו. "ההזדמנות הזאת, להביא מהידע שלי ובאותה נשימה גם להכיר אנשים נוספים וללמוד מניסיונם, היא הזדמנות נדירה לטעמי וצורך שקיים אצל אנשים רבים בתחום".

מרכז המצוינות במסגרת הלשכה לטכנולוגיות המידע, חרט על דגלו להעשיר, להעצים ולטפח מומחי ידע בתכנון, ביישום ובשימוש אפקטיבי של פתרונות חדשניים המייצרים תובנות וערך עסקי משמעותי. זאת לצד קידום המקצוענות בתחום למשל דרך הסמכות מקצועיות. "ארגונים רבים - ובראשם מנכ"לים ומנהלים בכירים - מבינים היום שהמידע הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של הארגון." מסביר מקובר. "ארגונים אלה משקיעים כסף ומשאבים רבים במימוש טכנולוגיות חדשות, בניהול ובחיזוק יחידות ה- BI והאנליזה, בהעשרות, בשיפור איכות המידע ובגיבוש תהליכי עבודה שיאפשרו לנצל את המידע ולהפוך אותו למנוע צמיחה ובסיס איכותי יותר לקבלת החלטות".

"הציפייה מהמנמ"רים, ממנהלי BI ומאנשי האנליזה בארגון לספק באופן קבוע ומהיר פתרונות מידע חדשניים שיאפשרו לנצח בתחרות בשוק, ולצד זה לשמור על איכות ואחידות המידע, על יציבות של פתרונות ועל אספקת ערך מוסף מתמיד. יש דילמות רבות בעלי קווי דמיון בין הארגונים. אין סיבה שאנשים לא ילמדו אחד מהשני תחת קורת גג אובייקטיבית ומקצועית. מי שייהנה מהפירות של מרכז המצוינות הם החברים שישתתפו שיהיו טובים וחכמים יותר והארגונים שמעסיקים את אותם אנשים ומצפים מהם לתוצאות", מסכם מקובר.

מרכז המצוינות יפעל למען חשיפה והיכרות אישית עם ובין החברים בקהילת מומחי ה BI בישראל וישמש כמוקד ייעוץ והכוונה בכלל ההתמחויות בתחום. כמו כן, ישמש כפלטפורמה לחשיפה למשרות דיסקרטיות ומשרות "חמות" בשוק, יפעל לפתרונות חדשניים ולמגמות וכיווני התפתחות בתחום המידע, שיתוף ידע בין החברים, המלצות על וובינרים, קורסים, ספרים, מאמרים, מחקרים, הרצאות וימי עיון טכנולוגיות ועסקיות רלוונטיות.
ב- 12.02.2018 יתקיים אירוע השקה חגיגי המיועד למומחים בתחום המידע ולמנהלים בקהילת ה BI, Big Data וה- Analytics בישראל. מרכז המצוינות פותח את שעריו לכל מי שמעוניין להשפיע ולעצב את הקהילה המובילה בישראל בתחום.

bottom of page