top of page

פורטל ידע

מערכות ניהול חכמות לערים חכמות, אירגוני תשתיות, תחבורה חכמה – חדשנות מובילה ופורצת דרך

מאיר גבעון, מנכל ומייסד חברת GIV Solutions

התפתחות חברת GIV משולבת בחדשנות, ב-20 שנות פעילותה. הפתרונות החדשניים ופורצי הדרך של החברה בתחומי "עיר חכמה", תחבורה חכמה, ניהול נכסים מניבים, ניהול גשרים, כבישים, מסילות רכבת, סקירות הנדסיות ופתרונות IOT מותקנים ופועלים בחברות המובילות בישראל.


הניסיון הרב של החברה בתחומי ניהול השינוי וניהול פרויקטים במתכונת Turnkey הם אלו המניעים את החברה קדימה ולראיה, החברה ביצעה 8 תוכניות מו"פ מאושרת ע"י רשות החדשנות, בהם גם מו"פ דו-לאומי בסין.

עשרות המודולים הקיימים במערכת אותם ניתן למצוא במגה – פרויקטים שהחברה ביצעה בהצלחה רבה בעיר הבה"דים הצה"לית, בפוליסיטי – המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש, בקרית התקשוב הצבאית ובמרה"ס – מרכזי ההספקה הצבאיים. בפרויקטים אלו החברה מאפשרת לנהל את הארגון, בצורה איכותית וביעילות המרבית, תוך מיצוי פוטנציאל ניהול הנכסים בצורה הטובה ביותר.


גם במגזר התעשייה, הלקוחות השונים כמו: רפאל, אלביט, סודהסטרים – כולם אתרי ייצור המשתמשים במערכת Infor EAM By Hexagon בכדי לנהל את נכסיהם, תפעולם ותחזוקתם.

תוך ניהול ה- Asset Performance Management ואת הערך העיסקי הרב במישורים שונים, שהלקוח מקבל משימוש במערכת לניהול נכסים.


בנוסף, הוצג הרחפן הרובוטי Elios 2 – רחפן ייעודי לסקירות הנדסיות בחללים מוקפים, שאינם ניתנים להגעה של בני אדם או מסכנים חיי אדם. החברה ביצעה בהצלחה פיילוט חדשני ברמה עולמית עם רשות החדשנות ונתיבי איילון, כאשר הרחפן מסייע בביצוע סקירות במקביל לניהול התנועה.בנוסף ל פיילוטים נוספים עם ארגוני תשתיות בתחום הרכבת, וצנרת מים.


במסגרת החדשנות שGIV מבצעת, הרחפן הרובוטי שולב כחלק משלים ממערכות ניהול הנכסים החכמות של GIV כגון מערכת GIV-BMS לסקירות ההנדסיות למבני דרך, גשרים ומנהרות, תוך הבאת ערך יוצא דופן ושיפור של זמן, דאיכות תמונה, בטיחות הקטנת עלויות, הורדת סיכון לסוקרים, יצירת תהליך דיגיטאלי רציף מהסנסורים והצילום, דרך הזנה דיגיטאלית של הפגמים, היתוך כל המידע ומתן ערך מוסף מעבר לסקירות , תוך יצירת מודלים תלת מימדיים של ענן נקודות ומודל פוטוגרמטרי תלת מימדי, יכולות תחקור ומדידה. הטכנולוגיה החדשנית של ה ELIOS 2 של חברת FLYABILITY יצרה רחפן רובוטי עתיר חיישנים ממוזער בקוטר 38 סמ, כאמצעי בודד המחליף היקף רב של ציוד ואמצעים הנדרשים לסקירה הנדסית. האינטגרציה והמופ שבוצעה על ידי חברת GIV עם מערכות ניהול הנכסים החכמות שלה, מביאה חדשנות עולמית בעולם הסקירות ומוסיף ערך רב ללקוחות.





bottom of page