top of page

פורטל ידע

מינוי חדש: קובי קלדרון מונה לתפקיד מוביל מרכז המצוינות- חדשנות בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל


הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לאחרונה על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום החדשנות בראשותו של קובי קלדרון, מנכ"ל ומייסד גולד קריירה וחממה ליזמים וסטרטאפים.

"אני מאמין שחדשנות הינה מנוע הצמיחה של כל ארגון עסקי הפועל בזירה גלובאלית בשוק צומח ותחרותי וכל כן הכירות עם עולם החדשנות יכול לאפשר למקבלי ההחלטות להבין את הייחודיות והיתרון היחסי ביכולות הליבה של החברה". מסר קלדרון

מרכז המצוינות החדש קם במטרה לקדם את החדשנות בארגונים, לקדם את קהילת הסטרטאפים להצלחה בישראל ובשוק הגלובלי ולהקנות לחברי הלשכה ידע בתחום החדשנות ומתן הזדמנות להיות שותפים ומעורבים בעשייה בתחום החדשנות על גווניה השונים ובמגזרים השונים. . בנוסף המרכז יעסוק בבניית קהילת ידע בתחום החדשנות בהתאם לוורטיקליים ותחומי פעילות בתעשיית ההייטק ויקים מערך של מנטורים, יועצים ושירותים שיסייעו לקהילת הסטרטאפים עם ידע וניסיון שנרכש לאורך שנים. בנוסף המרכז יאפשר לחברי הלשכה לקבל פוזיציות ניהוליות בקהילת הסטרטאפים בארץ. כמו גם, המרכז יסייע לארגונים עסקיים בהקמה ובניהול מרכזי חדשנות. הלשכה תקדם באמצעות מרכז המציינות הקמת מועדון משקיעים שיאפשר לחברי הלשכה להשקיע בחברות בהתאם לתחום התעניינותם וזאת בנוסף לחיבורים שימסד המרכז בין סטרטאפים, ארגונים ומשקיעים

לדברי יורם אלדר מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיות המידע, הקמת מרכז המצוינות בתחום החדשנות, מחד ירחיב ויגוון את פעילות ותחומי העיסוק של הלשכה לעולמות של יזמות וסטרטאפים ויאפשר לסטרטאפים ולסטארטאפיסטים למצוא את מקומם בלשכה המתחדשת ולקבל ערך משמעותי, ומאידך יעסוק ויקדם מרכז המצוינות את עולם החדשנות, הובלתו והטמעתו בתרבות הארגונית שך הארגונים המבוססים - אתגר העומד לפתחו של כל ארגון מידי יום ביומו.

מרכז המצוינות בתחום החדשנות מצטרף למרכזי המצוינות שכבר פועלים בלשכה זה מכבר (סייבר, Bi, Big Data & Analytics, תשתיות IT, חדשנות, פיתוח, ניתוח והנדסת מערכות) ומרחיב את הפורטפוליו של פעילות הלשכה.

מרכז המצוינות במסגרת הלשכה לטכנולוגיות המידע, חרט על דגלו לקדם את תחום החדשנות בתעשיית הייטק תוך יצירת סינרגיה בן קהילת הסטרטאפים לארגונים עסקיים ובאמצעות שיתופי פעולה עם גופים מובילים בארץ ובעולם .

מרכז המצוינות פותח את שעריו לכל מי שמעוניין להשפיע ולעצב את הקהילה המובילה בישראל בתחום.
bottom of page