top of page

פורטל ידע

עודד פאר מונה לתפקיד מוביל מרכז המצוינות- דיגיטל וחווית לקוח


עודד פאר

מינוי חדש: עודד פאר מונה לתפקיד מוביל מרכז המצוינות- דיגיטל וחווית לקוח בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לאחרונה על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום דיגיטל וחווית לקוח בהובלתו של עודד פאר, מנהל מחלקת פיתוח מערכות דיגיטל בחברת כאל.

"אני מאמין בחשיבותה של יצירת קהילה של אנשים המסייעים לארגונים להיות רלוונטיים בעידן הדיגיטלי, תוך אימוץ מתמיד של תפיסות חדשניות, מודלים עסקיים, תהליכי עבודה וטכנולוגיה. אני שמח על בחירתי להוביל את מרכז המצוינות בלשכה ולתרום מזמני וניסיוני יחד עם צוות נהדר של מומחים מובילים" מסר פאר

מרכז המצוינות החדש קם במטרה לקדם ולחשוף את הארגונים לטכנולוגיות חדשניות, למתודולוגיות עבודה, לסיפורי לקוח, להקנות מיומנויות הדרושות לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית, ליצור ולקדם את הקהילה.

בנוסף המרכז יקדם חשיפה והיכרות אישית עם ובין החברים בקהילת מומחי הדיגיטל וחווית הלקוח בישראל, שיתוף ידע מקצועי בין החברים, חשיפה למשרות דיסקרטיות ומשרות "חמות" בשוק, חשיפה לטכנולוגיות חדשות, לפתרונות חדשניים ולמגמות וכיווני התפתחות בתחום המידע, יעסוק קיצור וייעול תהליכי למידה ויקיים הרצאות וימי עיון טכנולוגיות ועסקיות וכדומה.

מרכז המצוינות במסגרת הלשכה לטכנולוגיות המידע, חרט על דגלו לקדם את עולם הדיגיטל הרחב והמשתנה ולעזור לארגונים להתמודד עם האתגר הגדול. מנמ"רים, CDO's, מנהלי דיגיטל בשיווק, מנהלי פיתוח, CTO's ובכירים רבים אחרים מתקשים לבצע את המעבר ואת השינוי הנדרש בחברה הן מצד השינוי הארגוני וההתמודדות עם העובד החדש והן מצד הטכנולוגיה, קצב השינויים והתחרות בשוק.

לדברי יורם אלדר מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, בלשכה פועלים כבר היום "מרכזי מצויינות" – Center of Exellence, שהינם "קהילות מקצועיות" בתחומי הידע השונים (תשתיות IT, Bi Big Data & Analytics, סייבר, חדשנות, מחשוב ענן, IIot – Industry 4.0, פיתוח, ניתוח והנדסת מערכות, המהווים פלטפורמה מקצועית וחברתית למנהלים ומקצוענים בתחום. המרכזים מובלים ע"י מומחים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. לצד מרכזי המצוינות פועלים בלשכה פורומים כמו "פורום המנמ"רים הממשלתיים ופורום מובילים דיגיטלים בעמותות. הקמת מרכז מצוינות בתחום הדיגיטל וחווית לקוח, הינו נדבך נוסף בהרחבת תחומי הידע שהלשכה עוסקת בהם ובהפיכתה לבית המקצועי, חברתי של ההיי-טק הישראלי.

עודד פאר מוביל מרכז המצוינות, מנהל כיום בחברת כאל, את מחלקת פיתוח מערכות הדיגיטל אשר מעבר לאתרים והאפליקציות, תחת אחריותו גם עולמות ה- ERP, CRM והאינטגרציה. בעבר עבד בפרטנר מעל 11 שנים, התחיל כמתכנת Mobile בתחילתו של הדור השלישי ולאחר מכן עבר מספר תפקידים בפרטנר, כולם בעולמות הדיגיטל, החל ממפתח ועד מנהל מחלקת הפיתוח, מנישה של אתרים סלולריים ועד עידן הMobile First.

מרכז המצוינות פותח את שעריו לכל מי שמעוניין להשפיע ולעצב את הקהילה המובילה בישראל בתחום.

לפרטים והרשמה: https://www.sysnan.co.il/digital

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הינו ארגון המהווה קורת גג מקצועית וחברתית לכלל אנשי המחשוב והתקשוב בישראל. בשנה האחרונה מחדשת הלשכה את פניה ופועלת להרחבת השירותים המקצועיים הקיימים שלה ועוסקת במקביל בבניית פורטפוליו של שירותים חדשים, שיהיו אטרקטיביים לקהלי היעד הקיימים והחדשים. "אנחנו עושים את כל זאת לטובת קידום מקצועות המחשוב והייטק בישראל, מעמדם המקצועי, הכלכלי, החברתי והאישי של כלל אנשי קהילת במחשוב וההי-טק בארץ", ציין יורם אלדר, מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיות המידע.

bottom of page